Bokeholandia – wakacyjne warsztaty fotografii przyrodniczej makro

Zapraszamy na długo oczekiwane warsztaty artystycznej fotografii przyrodniczej makro.

Artysta ten szerokim łukiem omija klasyczną, tradycyjną fotografię atlasową.

W mistrzowski sposób operując światłem, głębią ostrości i technikami edycji tworzy zdjęcia, których jakość rejestrowana jest na najwyższym możliwym poziomie. Obrazy ukazują poezję świata małych zwierzątek, istnienia którego nawet nie podejrzewamy – magicznego, niezwykle barwnego, pełnego blików światła, kropelek rosy i mgły.

Nie czekaj! Zapisz się już teraz!

otrzymasz dwie dodatkowe korzyści

Kalibrację monitora za pomocą kalibratora Spyder 5 PRO

Certyfikat ukończenia szkolenia

Zapisz się już teraz

Wypełnij krótki formularz.

Termin: 28 – 30 sierpnia 2020
Liczba miejsc ograniczona
Koszt: 1400 zł

Masz dodatkowe pytania? Zadzwoń do nas: 668 474 869

W cenie:

  • dwa noclegi – agroturystyka Dwa Dęby
  • wyżywienie: dwa śniadania, trzy obiadokolacje oraz kawa i herbata non stop
  • ubezpieczenie
  • opiekę dwóch doświadczonych fotografów
  • plenery fotograficzne – fotografia makro o wschodzie słońca oraz zachód na Zadziernej z widokiem na Śnieżkę i Bukówkę
  • edycja zdjęć w profesjonalnym programie Adobe Photoshop
  • kalibracja monitorów
  • dobrą zabawę oraz ogromną dawkę wiedzy i praktyki

Czego Cię nauczymy?

Podczas praktycznych zajęć wykładowca poprowadzi uczestników przez mikrokosmos karkonoskich łąk i lasów, w świetle wschodów i zachodów słońca, pomagając każdemu w realizacji własnych pomysłów i wizji fotograficznych .

Tylko tu, nad jeziorem Bukowskim, zostaniesz podglądaczem baśniowych historii dziejących się w trawie i nauczysz się jak w sposób kreatywny zarejestrować je na matrycy swojego aparatu. Zapraszamy, znajdź swojego Elvisa…”

Tylko u nas Makowski zdradzi tajniki techniczne uzyskiwania niesamowitych bokehów. W sposób praktyczny i teoretyczny przedstawi, jak opanować i ukierunkować światło. Jakich używać obiektywów i akcesorii w poszczególnych sytuacjach. Jak się ustawić do modela i źródła światła wykorzystując wszystkie zastane elementy scenografii po to, by uzyskać pożądany efekt.

Nauczy Was kompozycji, opowie o znaczeniu światłocienia oraz zestawieniu barw w obrazie. Na zajęciach z edycji krok po kroku pokaże i wytłumaczy jak używać narzędzi w programie do obróbki zdjęć by stworzyć efektowne ilustracje.

Nie przegap okazji !!! … przyjedź i fotografuj pod okiem mistrza artystycznej fotografii przyrodniczej. Mega dawka wiedzy i praktyki w jednym z najurokliwszych miejsc Karkonoszy.

Co będzie Ci potrzebne…

Aparat fotograficzny, obiektyw lub obiektywy, karta pamięci, baterie do aparatu, ładowarka, statyw, wężyk spustowy lub pilot. Laptop z zainstalowanym programem Adobe Photoshop.

Pamiętaj, że jedziemy na  warsztaty w góry. Z uwagi na to musisz odpowiednio się do nich przygotować. Widoki na pewno będą zapierać dech w piesiach, ale aby w spokoju się nimi napawać i z pozytywnym skutkiem fotografować, musisz zabezpieczyć się przed działaniem czynników zewnętrzny

To Ci się przyda…

Ciepłe ubranie, a najlepiej bielizna termoaktywna, ciepłe buty i skarpety, polar. Wszystkie okrycia wierzchnie najlepiej z nieprzemakalną lub nieprzenikliwą przez wiatr membraną, krem ochronny, dodatkowe kalorie i termos w plecaku.

PLAN WARSZTATÓW

Dzień pierwszy

15:00 – 16:00 spotkanie i zakwaterowanie w agroturystyce
16:00 – 18:00 trochę teorii o sprzęcie fotograficznym, konfiguracja
aparatów
18:00 – 19:00 obiadokolacja
19:00 – 19:30 wieczór z aparatem w dłoni:
kadrowanie, czyli trudna sztuka budowania poprawnej kompozycji,
nastawy, walka z ISO, przesłoną i migawką,
pojęcie hiperfokalnej, głębi ostrości i punktu ostrzenia
19:30 – 20:30 Camera Raw: kompensacja ekspozycji, rozpiętość tonalna,
korekcja obiektywu, ostrzenie i odszumianie, selektywna korekcja barw
20:30 przygotowanie do porannego pleneru

Dzień drugi

05:00 – 07:30 wyjście i plener fotograficzny otaczającej przyrody
08:00 – 09:00 śniadanie
09:00 – 12:00 czas wolny na odpoczynek
12:00 – 12:50 przegląd i edycja fotografii z przeprowadzonych plenerów –
prezentacja przykładowej edycji zdjęcia przy użyciu rzutnika.
12:50 – 14:45 przegląd i edycja fotografii – omówienie i postprodukcja
zdjęć
uczestników przy użyciu rzutnika
14:45 – 15:15 obiadokolacja
15:15 – 21:00 wyjście i plener fotograficzny wokół zbiornika Bukówka
oraz wejście na
na górę „Zadzierna” przy zachodzie słońca.

Dzień trzeci

05:00 – 09:00 możliwość dodatkowego plener w wypadku gdy pogoda w dniach
poprzednich będzie niekorzystna
09.15 – 10.15  śniadanie
10.15 – 12.00  przegląd i edycja fotografii z pleneru Zadziernej –
omówienie i poprawki zdjęć uczestników
12.00 – 12.15  przerwa
12.15 – 14.00 ciąg dalszy edycji zdjęć w programie Photoshop
14.00 – 14.45 obiad
15.00 – 16:00 pożegnanie

*Gwarancją rezerwacji jest wpłata zaliczki 500 zł . Wyznacznikiem uczestnictwa jest kolejność zgłoszeń. Prosimy po wysłaniu zamówienia odebrać maila z dalszymi instrukcjami.
**Organizator zastrzega sobie zmiany w programie w przypadku złych warunków atmosferycznych i na wniosek uczestników.